מאמרים לקידום אתרים

שם המשחק: SEO

בעידן ריבוי אתרי האינטרנט ומעבר לחיים ב"כפר גלובלי" כל עסק חייב אתר!
ועוד חובה, שלא פחותה בחשיבותה, היא לקדם את האתר לשורות הראשונות של תוצאות מנועי החיפוש.

הכלל פשוט: האתר שלכם נמצא בעמוד הראשון, משמע אתם קיימים
אם האתר משתרך אי שם מאחור, אז……חבל

קידום אתרים ממומן עולה כסף- אבל הוא ממומן, וקהל הגולשים מתייחס אליו כך: פרסומת. מי אוהב פרסומות. שיקום? אף אחד לא קם

המילה האחרונה בענף קידום האתרים היא קידום אורגני, וכשמו כן היא, קידום טבעי המקדם את האתרים לשורות הראשונות בתוצאות מנועי החיפוש.

search-engine-optimization-586422_640

איך לייצר תוכן של קידום מבלי שיראה מאולץ?

מאמרי קידום מתבססים על מילים ספציפיות המותאמות לנושא האתר, ונגזרות מחקר "מילות מפתח". סביב מילים אלו נבנה מאמר באורך של כ- 400 מילה, שתוכנו פחות ערך לעומת חשיבות הופעת המילים בתדירות מקובלת. התוצר מאמרים רדודים, משעממים……ואופס נרדמתי.

האתגר שלי ככותבת הוא להגיש לבעלי אתרים מאמרים שיענו על צרכי הקידום, אך ישמרו על רמת כתיבה נאותה ומעניינת. נכון, לא פשוט לכתוב מאמר על חלונות חשמליים, אבל באמצעות חקר תוכן שאני עורכת- המאמרים מקבלים נופך אחר.